onsdag 20 januari 2016

Dubbelt stafflikort

Hej!

Hemma hos oss är det verkligen "Skomakarens barn" som gäller; det vill säga: jag glömmer JÄMT bort att fixa födelsedagskort åt barnen. I år har jag dock ansträngt mig och faktiskt hunnit klart med dotterns kort redan dagen före! Yaay! Skapat efter Scraphusets superroliga BINGO-utmaning! Jisses vad klurig den var! Bytte rad jag-vet-inte-hur-många-gånger under skapandeprocessen! :-)

Till sist blev det raden:
Skrapade kanter - bara på de små rutorna för hade tyvärr redan limmat fast
den stora kortbasen...
Glitter - På vingarna och all text: Ylva-Li ÄLSKAR glitter!
Spillbitar - till alla utstansade delar
Grönt - 8:an mm
Cirklar - Svarta baserna

...Söta WEE stämpeln köpte jag hos Moa Pyssel...

Hoppas lillskruttan blir glad imorgon när vi
kommer och sjunger för henne på 8-års dagen!

Kram
//Cattie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...