torsdag 15 maj 2014

Vecka 14

Hej!

Fortfarande är det lika roligt varje gång jag plockar fram en ny evcka med foton som jag får börja plocka med. Dock ska det väl erkännas att det (i alla fall för mig) krävs halvstrikta rutiner och ordning och reda för att hålla koll på dagar, datum, händelser och veckonummer. Mycket som kan blandas ihop. Svårast är när jag inte printar bilderna på min lilla skrivare direkt på söndagarna, utan när jag väntar och skickar in ett par 3 veckor på framkallning hos labb (vilket blir betydligt billigare per bild). Men, samtidigt är jag så glad för varje foton som kommer in i albumet och som blir ett minne för barnen att ha kvar livet ut - struntar i att varje bild ska stämplas med exakt datum...:-)

 
...Kolla in hos Gröna Hyenan för fler bilder...
 
Kram
//Cattie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...