måndag 20 februari 2012

Jag vill inte bliva stur...

...Ett kort så mitt i min comfort zone att det nästan är pinsamt: rosa, tjejigt, gulli-gulligt och småblommigt...:-)
Stämpeln är i min ägo enda "Lili of The Valley" men jag tycker den är så bedårande söt...Inte helt omöjligt att en liten beställning från LOTV blir aktuellt under våren så att flickan får lite sällskap i stämpel lådan här hemma. Någon i närområdet (Östergötland:ish) som är sugen på att dela frakt å sambeställa?


För övrigt så är jag nu anmäld till LinköpingsScrappen 10-11/3 - Yaaaay! :-)

5 kommentarer:

  1. Woho!!! Anmäld till scrappen ser jag!
    Hihi, det är väl inget fel att göra gulliga kort! :) Det här kortet är ju jättesött! Allt ifrån den supersöta stämpeln till bandet. :) kram

    ps Jag tycker också om Lily of the Valley stämplar, tycker de är lite svårmålade dock..får väl dra fram dem nu till våren, de är ganska vår-aktiga tycker jag. :)

    SvaraRadera
  2. Så sött kort. LOTV-stämplarna är bara såå söta och du har målat den så himla fint. :)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Helt underbart sött,
    vilken stämpel så underbar.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Synd att du inte skrev det tidigare fick min leverans därifrån nyligen. Men de verkar baka in frakten i priset. För de lade inte till något för frakt utan du betalade bara vad stämplarna kostade. Men de är väldigt söta tycker även jag.

    SvaraRadera
  5. Hehe, verkligen ett Cattie-kort, ack så sött!

    SvaraRadera

CMS #58

Hej! CMS #58 tema Student passade helt perfekt! Skapade ett kort i lite otraditionella färger med hjälp av underbara stämplar från Pin...